Get Adobe Flash player

TURINYS, 2017, No. 2 (25)

KARALIENĖ ELINA, IŽDONAITĖ-MEDŽIŪNIENĖ INGA

KLIENTŲ ELGSENOS KEITIMAS UGDANT JŲ SVEIKATINGUMO SUVOKIMĄ

CHANGE OF CLIENT BEHAVIOUR THROUGH WELLNESS EDUCATION PERCEPTION

 

5 psl.

KINDERIS REMIGIJUS, JONUŠEVIČIENĖ JUDITA

AUKŠTOSIOS MOKYKLOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖ: EMPIRINIS JOS DIMENSIJŲ NUSTATYMAS

BRAND VALUE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION: AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF ITS DIMENSIONS

 

19 psl.

TRAKŠELYS KĘSTUTIS, MARTIŠAUKSKIENĖ DALIA

SOCIAL JUSTICE AND LEARNING OPPORTUNITIES INTERFACE

SOCIALINIO TEISINGUMO IR MOKYMOSI GALIMYBIŲ SĄSAJOS

 

26 psl.

VAITKEVIČIŪTE VAIDOTĖ, JOCIENĖ DONATA

GREITO ĖJIMO IR AEROBINIŲ PRATIMŲ POVEIKIS 18-21 AMŽIAUS MERGINOMS, TURINČIOMS ANTSVORĮ

THE EFFECT OF BRISK WALKING AND AEROBIC EXERCISES ON 18-21 YEAR OLD OVERWEIGHT GIRLS

 

34 psl.

 

KLIENTŲ ELGSENOS KEITIMAS UGDANT JŲ SVEIKATINGUMO SUVOKIMĄ

ELINA KARALIENĖ, INGA IŽDONAITĖ-MEDŽIŪNIENĖ

Straipsnyje analizuojamos galimybės keisti klientų elgseną, ugdantų jų sveikatingumo suvokimą. Straipsnyje išaiškinama klientų elgsenos keitimo sąvoka, išskiriami veiksniai, kurie turi poveikio klientų elgsenos keitimui, ugdant jų sveikatingumo suvokimą. Teorinėje dalyje detalizuojami vidiniai, išoriniai ir kiti veiksniai. Atliekant tyrimą, ištirtos šios veiksnių grupės dalyvaujant dviejų sveikatingumo centrų klientams. Tyrimo duomenys analizuojami lyties ir amžiaus aspektais.

 

AUKŠTOSIOS MOKYKLOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖ: EMPIRINIS JOS DIMENSIJŲ NUSTATYMAS

REMIGIJUS KINDERIS, JUDITA JONUŠEVIČIENĖ

Straipsnyje įvairiais aspektais analizuojama prekės ženklo sąvoka, išskiriami pagrindiniai prekės ženklo elementai/charakteristikos, jų grupės bei svarba įmonėms bei vartotojams. Empirinėje dalyje pateikiami aukštosios mokyklos prekės ženklo vertės tyrimo rezultatai pagal šias dimensijas: prekės ženklo atpažįstamumas ir žinomumas, prekės  ženklo asociacijos, lojalumas prekės ženklui ir jo teikiamų paslaugų kokybė. Straipsnio pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos dėl aukštosios mokyklos prekės ženklo vertės stiprinimo.


 

SOCIALINIO TEISINGUMO IR MOKYMOSI GALIMYBIŲ SĄSAJOS

KĘSTUTIS TRAKŠELYS, DALIA MARTIŠAUKSKIENĖ

Straipsnyje pristatomas socialinio teisingumo ir  mokymosi galimybių sąsajos. Kad tai ištirtume ir nustatytume koreliacinius ryšius, analizuojama  šeimų socialinės-ekonominės padėties poveikis mokinių saugumo jausmui, jų savijautai, santykiams su mokiniais ir mokytojais, dalyvavimo klasės gyvenime lygiavertiškumui. Empirinis tyrimas vykdytas siekiant nustatyti  kokį poveikį socialinio teisingumo stygius mokykloje turi socialiai remtinų mokinių mokymosi galimybėms ir motyvacijai.  Kadangi dažniausiai  bendra visų  mokinių nuomonė nesudaro galimybių suprasti, ką jaučia ir patiria žemesnio socialinio statuso mokiniai, su kokiomis edukacinėmis, socialinėmis ir kitokio pobūdžio problemomis jie susiduria. Atliktas empirinis tyrimas ir duomenų analizė atskleidė, kad problemų šiuolaikinėje mokykloje yra, kad dažnai pasitaiko socialinio teisingumo stygius, kuris dažnai laiduoja ir tokių mokinių žemą mokymosi kokybę bei apriboja mokymosi galimybes.

 

GREITO ĖJIMO IR AEROBINIŲ PRATIMŲ POVEIKIS 18-21 AMŽIAUS MERGINOMS, TURINČIOMS ANTSVORĮ

VAIDOTĖ VAITKEVIČIŪTE, DONATA JOCIENĖ

Tyrimo tikslas yra įvertinti greito ėjimo ir aerobinių pratimų poveikį 18-21 merginų amžiaus merginoms, turinčioms antsvorį. Išvados.Lyginant rezultatus tarp grupių nustatyta, jog  svoris, KMI, ŠSD, liemens apimtis, liemens ir klubų santykis, pilvo, pomentinių, trigalvio raukšlių apimtys statistiškai reikšmingai pagerėjo tiriamosioms, kurioms taikyta aerobinių pratimų programa. Tiriamosioms, kurioms taikytas greitas ėjimas statistiškai reikšmingai sumažėjo svoris, KMI, ŠSD, liemens apimtis, klubų apimtis, pilvo, pomentinių, dvigalvio, trigalvio raukšlių storis, tačiau statistiškai reikšmingų rezultatų tarp grupių nenustatyta.

 

 

Naujienų kalendorius
2024 m. kovo mėn.
P A T K P Š S
« Kov    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031