TURINYS, 2017, No. 2 (25)
KARALIENĖ ELINA, IŽDONAITĖ-MEDŽIŪNIENĖ INGA KLIENTŲ ELGSENOS KEITIMAS UGDANT JŲ SVEIKATINGUMO SUVOKIMĄ CHANGE OF CLIENT BEHAVIOUR THROUGH WELLNESS EDUCATION PERCEPTION |
5 psl. |
KINDERIS REMIGIJUS, JONUŠEVIČIENĖ JUDITA AUKŠTOSIOS MOKYKLOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖ: EMPIRINIS JOS DIMENSIJŲ NUSTATYMAS BRAND VALUE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION: AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF ITS DIMENSIONS |
19 psl. |
TRAKŠELYS KĘSTUTIS, MARTIŠAUKSKIENĖ DALIA SOCIAL JUSTICE AND LEARNING OPPORTUNITIES INTERFACE SOCIALINIO TEISINGUMO IR MOKYMOSI GALIMYBIŲ SĄSAJOS |
26 psl. |
VAITKEVIČIŪTE VAIDOTĖ, JOCIENĖ DONATA GREITO ĖJIMO IR AEROBINIŲ PRATIMŲ POVEIKIS 18-21 AMŽIAUS MERGINOMS, TURINČIOMS ANTSVORĮ THE EFFECT OF BRISK WALKING AND AEROBIC EXERCISES ON 18-21 YEAR OLD OVERWEIGHT GIRLS |
34 psl. |
KLIENTŲ ELGSENOS KEITIMAS UGDANT JŲ SVEIKATINGUMO SUVOKIMĄ
ELINA KARALIENĖ, INGA IŽDONAITĖ-MEDŽIŪNIENĖ
Straipsnyje analizuojamos galimybės keisti klientų elgseną, ugdantų jų sveikatingumo suvokimą. Straipsnyje išaiškinama klientų elgsenos keitimo sąvoka, išskiriami veiksniai, kurie turi poveikio klientų elgsenos keitimui, ugdant jų sveikatingumo suvokimą. Teorinėje dalyje detalizuojami vidiniai, išoriniai ir kiti veiksniai. Atliekant tyrimą, ištirtos šios veiksnių grupės dalyvaujant dviejų sveikatingumo centrų klientams. Tyrimo duomenys analizuojami lyties ir amžiaus aspektais.
AUKŠTOSIOS MOKYKLOS PREKĖS ŽENKLO VERTĖ: EMPIRINIS JOS DIMENSIJŲ NUSTATYMAS
REMIGIJUS KINDERIS, JUDITA JONUŠEVIČIENĖ
Straipsnyje įvairiais aspektais analizuojama prekės ženklo sąvoka, išskiriami pagrindiniai prekės ženklo elementai/charakteristikos, jų grupės bei svarba įmonėms bei vartotojams. Empirinėje dalyje pateikiami aukštosios mokyklos prekės ženklo vertės tyrimo rezultatai pagal šias dimensijas: prekės ženklo atpažįstamumas ir žinomumas, prekės ženklo asociacijos, lojalumas prekės ženklui ir jo teikiamų paslaugų kokybė. Straipsnio pabaigoje pateikiamos išvados ir rekomendacijos dėl aukštosios mokyklos prekės ženklo vertės stiprinimo.
SOCIALINIO TEISINGUMO IR MOKYMOSI GALIMYBIŲ SĄSAJOS
KĘSTUTIS TRAKŠELYS, DALIA MARTIŠAUKSKIENĖ
Straipsnyje pristatomas socialinio teisingumo ir mokymosi galimybių sąsajos. Kad tai ištirtume ir nustatytume koreliacinius ryšius, analizuojama šeimų socialinės-ekonominės padėties poveikis mokinių saugumo jausmui, jų savijautai, santykiams su mokiniais ir mokytojais, dalyvavimo klasės gyvenime lygiavertiškumui. Empirinis tyrimas vykdytas siekiant nustatyti kokį poveikį socialinio teisingumo stygius mokykloje turi socialiai remtinų mokinių mokymosi galimybėms ir motyvacijai. Kadangi dažniausiai bendra visų mokinių nuomonė nesudaro galimybių suprasti, ką jaučia ir patiria žemesnio socialinio statuso mokiniai, su kokiomis edukacinėmis, socialinėmis ir kitokio pobūdžio problemomis jie susiduria. Atliktas empirinis tyrimas ir duomenų analizė atskleidė, kad problemų šiuolaikinėje mokykloje yra, kad dažnai pasitaiko socialinio teisingumo stygius, kuris dažnai laiduoja ir tokių mokinių žemą mokymosi kokybę bei apriboja mokymosi galimybes.
GREITO ĖJIMO IR AEROBINIŲ PRATIMŲ POVEIKIS 18-21 AMŽIAUS MERGINOMS, TURINČIOMS ANTSVORĮ
VAIDOTĖ VAITKEVIČIŪTE, DONATA JOCIENĖ
Tyrimo tikslas yra įvertinti greito ėjimo ir aerobinių pratimų poveikį 18-21 merginų amžiaus merginoms, turinčioms antsvorį. Išvados.Lyginant rezultatus tarp grupių nustatyta, jog svoris, KMI, ŠSD, liemens apimtis, liemens ir klubų santykis, pilvo, pomentinių, trigalvio raukšlių apimtys statistiškai reikšmingai pagerėjo tiriamosioms, kurioms taikyta aerobinių pratimų programa. Tiriamosioms, kurioms taikytas greitas ėjimas statistiškai reikšmingai sumažėjo svoris, KMI, ŠSD, liemens apimtis, klubų apimtis, pilvo, pomentinių, dvigalvio, trigalvio raukšlių storis, tačiau statistiškai reikšmingų rezultatų tarp grupių nenustatyta.